Facebook, Myspace, Messenger, E-bay combo platform

tirsdag den 3. november 2009

Labor Day Weekend

Vi tog denne ferie bogstaveligt. Vi arbejdede. De fleste af vores tid siden december sidste år, da vi købte bungalow har været på Fixin 'op indefra. Ydersiden har været lidt af en skamplet for byen, i det mindste for mig, der er vant til masser af blomster. På min sidste sted, lejede jeg et landskab designer til at hjælpe med en plan, og siden gennemførelsen af denne plan og tendens til planterne i flere år, ved jeg, hvad jeg kan lide, og hvad jeg ikke. Med denne tillid, stillede jeg sammen et landskab design for forhaven i løbet af de sidste par uger, og i denne weekend har vi installeret det i løbet af de tre dages weekend.
Fredag aften, gik Justin off-script og begyndte at sprede nogle af kompost, vi havde leveret. Jeg var ikke klar til 4 dages arbejde, så det meste jeg så og lavet aftensmad. Lyse og tidligt lørdag, vi trucked det over til leje gården og lånte en græstørv fræser. Justin elsker græstørv fræser. Han siger, det er som at køre en tasmansk djævel. Justin kørte maskinen, og jeg rullede op alle vores skvattet spadestik, klargøring det til lossepladsen. Vi så spredning 12 yards af kompost omkring frisk golde græsplæne. Der tog det ud af os til lørdag. Bortset fra en sjov besøg i børnehaven for anlæg (jeg har brug for et lille lyspunkt for alle de snavs!). Søndag morgen var vejret modbydelige-hård slagregn. Selv om vi havde planer om at rototill alle kompost til at ændre den jord, udsigten til at arbejde i regnen var ikke tiltalende. I stedet skal vi trucked det ud til burbs til nogle flere børnehaver for flere anlæg. Det regnede det meste af shopping, men det er sikker slå arbejdede i regnen. Af den tid, vi kom hjem, havde regnen lade op, og vi fik vores rototilling på. Af den tid, vi havde dyrket værftet og revet det meste selv og ryddet op, var det tid til seng. Dag, vi kørte ud til et par mere planteskoler for at se om at udfylde resten af anlægget listen (vi har stadig nogle flere planter for at få!). Og så har vi plantet. Justin gravede hullerne, og jeg fyldte dem i. Han byggede også en tærskel til at gå rundt en kælder vindue, at de hæmmer snavs fra skoven rundt om vinduet.
Vi er ømme og trætte, men der er en kylling steger i ovnen til middag og en fantastisk udsigt ud af ud spisestue til vores nye forhave.

Her er nogle billeder:

I processen: spadestik fjernet og kompost spredes.

Efter plantning: